Sunday, June 10, 2012

~Senja Nan Merah~

aku bukan maw nyanyi lagu Senja Nan Merah tu.
itu nama kedai makan.
xtaw maw panggil kedai ka gerai, tapi better panggil kedai di medan selera.
haha.

ini adalah salah satu cawangan Selera Senja.
aku pernah tulis entri pasal tempat tu di sini.

kedai ni terletak di Anjung Senja.
di bandar raya Kota Kinabalu, bukan dekat likas tu.
gerai no 19 kalau xsilap.
:)

ekceli aku dan family kakak aku boleh dikira regular customer lah.
kalau xtaw maw makan mana, terus pilih sana.
eh.
:)

makanan sedap.
food murah.
menghadap laut.
Mya lari2 dekat anjung broadwalk tu, dan aku terpaksa kejar tiap2 kali.
haha.

malas maw cerita panjang.
tengok picca food lah.
lain kali aku tambah lagi picca.
xjumpa yg lain2 sebab terlampau banyak.
eh.




sekian.

diam!

.:END:.

~malas oi!~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey