Friday, June 15, 2012

~Ummi Aisah Restaurant and Catering~

siapa selalu lepak alamesra xtaw kedai ni memang betul2 belum arif pasal alamesra.
eh, apa kaitan dengan tajuk.
haha.

tajuk entri = nama restoran.
kedudukan tepat, di corner.
berhadapan dengan Restoran Safwanah.
bersebelahan dengan kedai mamak yang aku lupa namanya.
dan kedai ini di Alamesra.

menu yang kononnya pemes adalah Nasi Kukus Ayam Berempah dan Sanggar.
Ada dua sanggar, penyet dan cheese.
pilihan kami pagi tu ialah Sanggar cheese.

sanggar Cheese.
campur susu pekat dengan parutan keju.
rasa boleh tahan, tapi sedap lagi yang di Anjung Senja.
tapi, sue cakap Adzie lagi sedap.
nanti maw try.
:)

Nasi Kukus Ayam Berempah.
kakak aku suka, aku langsung tidak suka.
tahukah anda, aku amat fanatik dengan ayam.
oleh itu, apa2 lauk ayam akan habis bila dihidang depan aku.
tapi kali ni tidak habis sebab ayam nya half cook.
malas maw tegur, nanti dibenci pula.
so, ayam besar2 seperti di bawah ni xhabis pon.
isk.

tapi, kari dia sedap.
sambal nya aku xmakan.
sebab aku xtahan pedas.
kesian.

harga food nya berpatutan lah.
servis pun laju.
meja tidak melekit.
pelayan peramah.

malas maw komen lagi.
kalau maw rasa, sila pergi ke kedai ini dan makan.
:)

 Nasi Kukus Ayam Berempah [RM7]

Sanggar Cheese [RM2.80]

sekian.

diam!

.:END:.

~review seja oi!~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey