Thursday, July 5, 2012

~Car Town~

entri kali ni kita bercerita tentang PFQ yang telah aku tinted cermin2 nya.
wehoo.

entri kali ini akan nampak aku terlampau jakun mcm xpernah tinted kereta.
eh, ini 1st time buat sendiri.
guna duit sendiri.
selalunya minta duit parents.
haha.

nama kedai yang aku tuju adalah Car Town.
terletak di Kepayan.
selepas bulatan Golden hill, pergi kiri, nampak commercial centre, sebelah kiri.
dan akan nampak lah kedai tu.

ekceli ada dua kedai Car Town, satu di Lintas dan satu lagi di Kepayan.

eh, di bawah ni picca kad orang tu.



ini rupa PFQ sebelum di tinted.
ekceli kalau zoom lebih sket, boleh nampak keburukan tinted lama.
lama sangat tinted tu, since 2003 ka.
haha.


pic di bawah adalah proses PFQ ditinted.
buka semua tinted lama.




dan tadaa.
PFQ dengan tinted baru.
haha.




rasa macam sungguh sakai.
eh.

servis tempat tu bagus.
sila bayangkan, ada bubbles sikit dekat bahagian cermin belakang tu, dia cabut balik buat baru.
kalau aku, xperasan pun kali bubbles2 yang ada.

lagipun owner kedai yang buat sendiri.
cakap melayu pun agak lancar.
xla susah maw faham.
:)

time buat pemilihan tinted tu, dia pun recommend ikut kemampuan.
dia terangkan juga apa kebaikan dan keburukan setiap jenis tinted tu.
yang penting, lagi mahal lagi bagus.
dan aku pilih yang moderate seja.
xmampu lagi.
-_-

oleh itu, marilah kita tinted kereta untuk merasai suasana kereta yang baru.
haha.

sekian.

diam!

.:END:.

~plan cat kereta pula~

2 kOmentar:

zaza zatti said...

moderate ko bpe rtus? ak pon pk mau tinted gk. kumpul bjet dlu. huhu

~miszirdawaty~ said...

zatti: ehem. moderate aku tu murah je, 330. hahaha!
sila kumpul duit demi keselesaan diri. :)

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey