Wednesday, July 11, 2012

~Hijaber's Community Sabah~

ini entri terlalu terlewat.
orang lain sudah tulis, aku baru maw sibuk2 tulis.
haha.

few days ago, or exactly on 7th and 8th July, located at Suria Sabah, HCS open a booth.
eh. speaking pula.
ini atas jemputan from Hijabista KLMU.
ekceli kak aima ada buat entri pasal booth ni di sini.

aku seronok dapat join benda ni walaupun just ahli biasa.
tiada istilah kau ada jawatan, kau boleh berkuasa dan arah-arah orang ikut cakap kau.
we r friends that share the same interest.
walaupun bukan semua sama, tapi sikit-sikit sama pun ok bah.

jumpa kawan baru.
bincang hal-hal semasa.
dan dapat belajar tutorial hijab n make up.
and many more.

 with kakak aima.

sila abaikan pembentukan misai di situ.
itu gara2 pancaran LCD dari meja tepi kami.
wehoo!


with Amy.

i lost her blog link.
nanti aku linkkan kalau jumpa.
Amy seorang bussinesswoman yang bekerjaya.
plus, dia buat tutorial tudung juga.
dont hesistate to contact her if maw belajar tutorial hijab.
and again, her youtube link lost.
aku pelupa.
isk.

akhir kata dari aku.
marilah kita muhasabah diri.
niat yang baik jangan di salah anggap dan dijadikan modal untuk bergaduh.
kalau begini fikiran kita setiap hari, kita tidak akan ke mana-mana.
maju tidak.
mundur munkin.
oleh itu, pesanan penaja, "Senyum dan teruskan hidup tanpa ganggu orang lain."

dan ini aku curi dari fb adik aku.

Tidak merasa senang dgn kesenangan orang lain, Itu namanya Iri Hati. Tidak merasa susah dgn kesusahan orang lain, Itu namanya Hilang Simpati.. Hilangnya perasaan simpati menunjukkan sifat mementingkan diri sendiri.. Sedangkan salah satu tanda kesempurnaan Iman adalah mempunyai rasa berkasih sayang antara satu sama lain~

sekian.

diam!

.:END:.

~busuk hati amalan syaitan~

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey