Friday, July 27, 2012

~HR Steak House~

berpeluang untuk mengunjungi restoran ni pada 3 ramadhan yang lalu.
nasib baik tidak full house sebab khabarnya kedai ni menjadi tumpuan orang ramai.
mungkin orang pergi terawih, kami pergi makan.
eh.

terletak di Kg Baru, Kuala Lumpur.
senang cari.
nampak masjid Kg Baru, simpang kanan or kiri depends on keadaan korang.
jalan lurus.
kedai berada di kiri.

suasana kedai memang marvellous.
cantik.
tapi, terlalu malap sebab hanya menggunakan cahaya lilin dan bulan.
isk.
dan, lupa ambil picca.

meja bersih.
tidak melekit.
seronok meletakkan tangan di atas meja.

harga makanan yang agak murah bagi western food.
selalu yang aku jumpa sumpah mahal.
dan restoran ni affordable untuk mereka yang sudah menabung dan tidak berbelanja secara boros di bazaar ramadhan.
:)

aku memilih Chicken Grill dan Jus Epal.
adik aku memilih Chicken Chop dan Teh O Ais Limau.

bagi aku rasanya sedap.
ala2 daging dalam burger bakar.
dan chicken chop adik aku tu biasa2 ja.
gravy nya boleh diperbaiki.
rasa air yang nyummeh.

sebagai penutup entri.
tengok picca di bawah.
dan amaran, jangan baca entri di waktu pagi.
puasa.
eh.





sekian.

diam!

.:END:.

~ohmai!~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey