Thursday, July 19, 2012

~Kellie's Castle~

lama tidak menulis.
confirm tiada yang maw rindu penulisan aku.
aiseh.
buat gaya merajuk.
*phui*

kali ni aku maw share tentang tempat di atas.
aku sudah pergi.
dulu pun pernah, tapi orang bawa.
kali ni aku drive sendiri oi!

konon2nya singgah sekejap di situ gara2 menunggu kawan2 habis kerja.
tempat ni terletak di Batu Gajah, Perak.

kalau drive dari kL ikut jalan lama, sekejap ja.
maybe dalam 1 jam stgh da sampai.
itupun kalau kamu berterus-terusan drive tanpa henti.
haha.

ekceli aku xmasuk ke dalam istana lama ni.
penat oi mendaki.
harga tiket adalah RM9.

faktor yang tidak memungkinkan aku mendaki ke atas ialah waktu itu adalah 2 petang.
matahari memancar2.
dan aku tiada mood.
adik aku xmaw join pula.
oleh itu, ambil picca dari jauh cukup.
:)

sila tengok di bawah.
itu gambar istana dan seseorang yang telah merosakkan kecantikan istana dengan meletakkan mukanya disitu.
haha.

bai.




sekian.

diam!

.:END:.

~diam lah oi!~

3 kOmentar:

farhana said...

Bila balik kampung je mesti akan lalu tepi istana ni =)

~miszirdawaty~ said...

paan: eh, kg kamu ktne? :)

farhana said...

Kg opah I kat Parit, dekat2 dgn Bota :)

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey