Tuesday, July 10, 2012

~Lot 10~

entri makanan tidak habis-habis.
dan ini hobi aku.
eh.

dulu aku maw buat entri pasal kedai bernama LOT 10 ni.
tapi xberkesempatan sebab lappy lama rosak.
dan picca semua di sana.
isk.

back to LOT 10.
ini bukanlah Lot 10 yang terletak di Bukit Bintang.
ini sebuah kedai makan di Anjung Senja, KK.
kedai nya berdekatan dengan jalan.
bukan yang dekat Anjung Senja Broadwalk tu.

ekceli, pergi sini pun sebab Lulu maw makan sanggar cheese.
dia fanatik sanggar tu.
haha.

aku pernah cerita tentang Sanggar Cheese di sini dan di sini.
dan ini cerita tentang sanggar di Lot 10 pula.
eh.

harga sanggar dekat sini RM3.00.
rasanya sedap.
cheese dan susunya seimbang.
tidak terlalu melebih2.
tapi, kalau cheese lebih, aku lagi suka.
dan aku prefer tiada susu tu.
:)

aku order Jus Epal dan Mee Hoon Tom Yam Ayam.
Jus nya sedap, tiada kemungkinan aku boleh kena diabetes.
manakala, MeeHoon Tom Yam tu pula, agak ok.
tidak terlalu sedap, tidak juga terlalu tidak sedap.
in between.
sebab utamanya, mee terlalu banyak menenggelamkan rasa Tom Yam tu.

meanwhile, babu dech memilih Teh C special dan Nasi Goreng Seberang Laut.
mengikut pandangan aku, nasi goreng seberang laut tu sebenarnya nasi goreng pattaya.
nothing special about it sebab sama ja rasa macam pattaya.
eh.

dipendekkan cerita, food di sini boleh tahan dan masih boleh ditelan.
kalau orang yang sudah xtaw maw makan di mana, sila lah ke Anjung Senja.
banyak kedai makan di sini.
kira macam food court lah.
:)

akhir kata, enjoy the picca.





sekian.

diam!

.:END:.

~ohoi!~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey