Thursday, July 12, 2012

~Motorway~

entri movie.
ehem.

ini movie mandarin.
aku xsangka tengok movie ni.
sebab utama, kebosanan yang amat dan tiada movie baru di pasaran.
serta ice age yang telah ditarik balik tayangannya last week.
isk.

berbalik kepada movie ni.
movie ni mengisahkan tentang seorang anggota polis, Cheung dan kaptennya yang membanteras gelaja suka drive laju di jalan raya.
dan mereka menggunakan kereta penyamaran ketika bertugas.

dipendekkan cerita, ada seorang orang jahat, Jiang yang merupakan penjenayah yang terer lumba kereta.
kapten Cheung mati dan Cheung berjaya menguasai kemahiran untuk melencongkan kereta 90 darjah.
ending nya, Jiang tertangkap. Cheung puas hati.
haha.

cerita ni ada sedih, gembira, lutchu dan tidak kurang juga bosan.
aku suka part kejar2 kereta tu.
tiada babak tumbuk-tumbuk cuma berbunuhan menggunakan senjata api.
eh.

oleh itu, aku merasakan movie ini boleh ditonton oleh remaja.
tetapi jangan cuba untuk mencuba apa yang dilakukan oleh mereka.
bahaya untuk kesihatan mental dan fizikal.
fuh.

bintang?
ehem.
sebab aku kurang favour cerita cina, tapi cerita ni boleh tahan, aku bagi 3 from 5 lah.
ok?
:)

kesimpulannya, aku sekarang maw prepare.

sekian.

diam!

.:END:.

~uhuk!~

1 kOmentar:

randy said...

Hi, Nice post thanks for sharing. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

Thanks!

Randy
randydavis387@gmail.com

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey