Friday, July 6, 2012

~Pesona Rasa~

review restoran.
ehem.

Pesona Rasa terletak di Basement Floor, 1 Borneo.
terletak di hujung bersebelahan dengan Toy R Us.
di belakang Kaison.

dipendekkan cerita, kalau maw try restoran ni fikir2 kan lah.
eh.

masuk kedai ni, order.
tiba2 dapat order sheet di bawah berserta harga sekali.
mungkin dia tiada tempat maw simpan kertas ni dikaunter.
positif.


kakak aku minta sirap limau dan aku teh o ais lemon.
cukup2 rasa dan tidak akan buat aku kencing manis.
haha.


dan kakak aku minta Nasi Ayam Goreng Berempah.
dia cakap ayam nya biasa seja.
tapi kari dan sambal tu boleh tahan.
fuh.

dan aku minta Soto Ayam.
sumpah serius xsedap.
tiada rasa.
aku fikir dia tuang air, minyak dan garam untuk buat kuah itu.
sabar seja.
malang sekali time tu aku xlapar, food tu xhabis.
isk.



tapi aku puji lah.
servis laju.
meja sentiasa bersih.
persekitaran restoran walaupun kecil tapi agak bersih.

kesimpulannya, sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian, tidak berguna.

sekian.

diam!

.:END:.

~maigad~

3 kOmentar:

✿dazZdaEng✿ said...

tgk gambar cam sedap ..
tp tu la selalunya indah rupa dari rasa.. hehehe

Dayz J said...

sebab tu nda suka pergi restoran, rasa belum tentu sedap, harga belum tentu murah. Kalau pergi mcd, konfirm tahu rasa dan harga. eh.

~miszirdawaty~ said...

cik dazz: hihu, kan2, jangan tertipu dengan gambar, hahaha!

dayz: aiyak! sedih kalau dpt food xsdp ba, hahaha!
:p

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey