Sunday, July 22, 2012

~Rawang Burger Bakar~

entri sebelum ni aku ada tulis sikit pasal burger ni.
ekceli bukan banyak pun.
sebab kemalasan time tu.
haha.

dipendekkan cerita, hari pertama puasa aku nampak berita harian tulis pasal burger bakar free.
mula2 xla excited sangat sebab time tu pagi lagi.
tapi, selepas membeli barang keperluan di Jalan TAR, aku pun bersuara tentang burger free ni dengan adik.
so, akhirnya kami menuju ke sana.

Rawang Burger Bakar, Seksyen 5, Wangsa Maju.
burger percuma dari 5 petang hingga 12 malam kot.
kami sampai around 6 pm dan Q for the number.
tapi, rupa2 nya selepas number2 yang terdahulu selesai dipanggil, we just have to Q and each person got 1 burger.
wehoo!
:)

Rawang Burger Bakar!

pekerja berdedikasi ni. tiada rehat oi! haha.

crowd hari tu.


sedapnya!
:)

disamping dapat save sebab xperlu bayar apa2, aku juga dapat merasa burger bakar ni.
kat sabah belum lagi orang buat burger ni.
sangat sedap.
but, kena berhati2 panggang daging nya, if x hangus lah.
itu yg terjadi kepada burger adik aku.
kesian.
tapi, lepas buang kulit nya, ok la juga rasanya.

apa-apa pun, Terima Kasih Rawang Burger Bakar!
kami dapat buka puasa dengan burger yg marvellous.

sekian.

diam!

.:END:.

~sedap oi!~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey