Monday, July 30, 2012

~Restoran D'KL~

dulu aku pernah menulis tentang restoran ni di sini.
dan mungkin ada juga entri lain yang aku xdapat link kembali.

aku terpanggil untuk membuat entri tentang kedai ini lagi.
masih terletak di tempat yang sama, bersebelahan taman permainan dan rumah beratap putih.
berdekatan simpang jalan dan di corner.

setelah lama tidak datang, servis yang diberi boleh tahan.
aku pergi sudah 2 kali.
kali pertama, ok.
kali kedua, failed!

menunggu bil selama 35minit sangat membodohkan pelanggan.
kalau kami jalan ja buat xtaw dan tidak bayar, kau dapat trace?
memang time tu aku meletup sebab ada pekerja yang agak tidak sopan menyuruh aku bersabar walaupun aku telah meminta bil secara hormat nya kepada dia.
sejak awal lagi kami meminta secara berlemah lembut.
tiada perkataan kasar keluar melainkan dari mulut orang itu.
wehoo!

dipendekkan cerita, walaupun makanan kau sedap, tapi kalau pekerja hampeh, xberguna juga.
sila enjoy picca di bawah.
jangan berliur.

 rm 12.90

 rm10.90

 rm12.90

 rm13.90

rm12.90.

sekian.

diam!

.:END:.

~ngantuk oi!~

2 kOmentar:

N.Aima K said...

ui lama jg tunggu bill?

~miszirdawaty~ said...

k.aima: mentabah ja kami ah. xtaw kenapa jadi begitu malam tu. -_-

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey