Saturday, August 4, 2012

~Bali Bali Gardens~

meeting HCS hari tu diadakan di Bali Bali Gardens.
terletak di Sembulan or Tanjung Aru.
berdekatan Stesen Minyak Petronas.
di sebelah kiri dari roundabout Sembulan.

kalau maw ke situ, kena masuk simpang kiri di hadapan sebelum simpang berdekatan flyover Tanjung Aru.
penerangan yang rumit.
tapi, if korang lalu, boleh taw juga apa yang aku maksudkan.

di bawah adalah group photo.
ehem.
semuanya cantik-cantik kecuali aku.
haha.


servis amat memuaskan.
tindakan yang diambil untuk setiap masalah cepat.
tidak lah menunggu terlalu lama.
walaupun si penjaga kaunter yang agak bikin menyampah.
tapi, pelayan dan operation manager yang baik.
:)

meja pun berkeadaan baik.
kawasan sekitar yang sesuai untuk kanak-kanak berlari.
dan orang ramai boleh camwhore xkira masa di sini.
haha.

untuk berbuka, aku order Nasi Lemak Ayam Masak Merah.
kak Zar Ayam Betutu.
dan air adalah Green Apple Juice.

RM15.20.

nasi lemak tu macam nasi lemak pandan.
tidak sedap.
ayam tu bukanlah ayam masak merah yang aku harapkan.
lebih baik tukar namanya, ayam masak sambal.
dan tidak sesedap seperti yang aku harapkan.
sayuran tu aku xmakan, jadi xboleh komen.
kesimpulannya, tidak menepati citarasa aku.

 RM16.00

menu yang di atas, aku xrasa.
kakak ipar aku cakap its a So So only.
tidak sedaplah tu.
haha.

perbezaan diantara dua menu diatas adalah nasi dan jenis salutan ayam sahaja.
no speciality yang boleh diingati.

nasib baiklan green apple itu sedap.
bukan lah apple hijau yang dikisar menggunakan blender.
dorang guna juice extractor.
terima kasih sebab air yang sedap itu.
dan harganya adalah rm7.50. 

minta maaf bali-bali.
lain kali aku berfikir kalau maw ke sini.
-_-

kesimpulannya, untuk bergambar silalah ke sini.
untuk makan fikirlah berulang kali.

sekian.

diam!

.:END:.

~kalau kereta kena langgar, kita kena cool~


0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey