Tuesday, September 11, 2012

~apam comel~

aku berusaha untuk membuat apam yang berbentuk comel.
seperti picca di bawah.


kakak ipar aku order apam di atas.
dengan orang Tuaran.
nanti aku minta kan no teledon orang tu untuk di order.

rasanya sedap.
bentuk pun menarik.

setelah bertekad untuk membuat apam di atas, aku telah menuju ke Bake With Me untuk membeli bahan masakan.
resepi aku dapat dari sini.

aku tiru bulat-bulat resepi tu.
dan hasilnya seperti di bawah.


bentuknya tidak cantik.
seperti piring terbang.
haha.
empunya belog lupa memberi ajaran untuk mengukus apam ni.

sepatutnya apam ni dimasukkan ke dalam bekas cupcake supaya bentuknya terjaga.
wehoo.

lepas ni maw try buat.
bila ada masa lapang.

sekian.

diam!

.:END:.

~bosan!~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey