Monday, November 19, 2012

~Paranormal Activity 4~

aku baru tengok movie ni.
boo for me!
boo!
sebab lambat.
haha.

aku malas maw bagi review boleh?
sebab mcm kelambatan betul suda.
eh.

tapi, aku bagi sikit jalan cerita lah.
supaya orang yang google xkecewa.

Alex suka rakam2 video n rakaman pertama adalah rakaman perlawanan bola adiknya, Wyatt.
after Robbie, budak jiran sebelah rumah dtg tinggal sekejap di rumah Alex, Wyatt mula berubah perangai.
dan akhirnya claim diri nya sebagai Hunter.
kejadian pelik di rumah berlaku bila Alex dengar bunyi yg bukan2.
pisau mum Alex, Holly hilang dan tiba2 muncul balik terpacak di depan bapanya, Doug.
dipendekkan cerita, semua orang dalam cerita ni mati.
kecuali Alex n Wyatt yang xtaw status sebab rakaman video terpadam di taman rumah Robbie.

nasihat aku, jika anda seorang perempuan mengandung atau mempunyai masalah jantung, jangan tengok movie ni sorang2.
boleh membahayakan kesihatan.
kalau tengok ramai2 mungkin kurang sedikit ketakutannya.
seperti yg aku alami semalam, tengok sorang2, terkeluar jeritan manja.
haha.

kesimpulannya, aku xsuka cerita ni.
xsuka ending nya.
bintang?
ehem, lama xtengok movie, berkarat sudah pemberian bintang.
cerita ni harus ditonton kalau tiada sudah movie lain.

sekian.

diam!

.:END:.

~kerja oh kerja~

3 kOmentar:

farhana said...

Kalau xde cerita pun, tak sanggup nak tengok cite ni. I xsuka seram2 =P

~miszirdawaty~ said...

cik paan: i bosan la u. itulah sanggup je tgk cite ni. haha!
tapi mmg menakutkan. isk.

~miszirdawaty~ said...

cik paan: i bosan la u. itulah sanggup je tgk cite ni. haha!
tapi mmg menakutkan. isk.

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey