Friday, November 23, 2012

~Twilight Breaking Dawn Part 2~

mesti kebanyakan orang sudah tengok movie ni di cinema kan.
aku pun tidak ketinggalan.
memang pg tengok pada hari pertama tayangan.
semangat oi maw tengok jacob.
iya, aku memang suka tengok Taylor Lautner.
ehem.

maw cerita sinopsis pun, mesti ramai yang sudah share.
jadi aku malas maw tulis.
aku tulis komen pasal movie ni.

bagi aku cerita ni bosan.
mungkin cerita romantik2 bukan genre yang aku patut tengok lagi.
part romatik btw bella and edward tu bikin malas di tgk.
tapi bila part jacob, senyum seja.
haha.

dan renessme sangat comel dan akan menjadi cantik bila besar.
bella still cantik, edward masih hensem dan jacob super hensem.
eh.

dan dalam movie ni, kita akan dpt tgk ramai vampire.
dari seluruh dunia.
yg aku suka tengok Benjamin yg boleh kawal elemen bumi.
also, yg ada voltage tu, lupa namanya.

apa2 pun, kalau kamu maw tengok, pg lah.
aku xhalang.
dan kalau bawa anak2 tengok, pastikan dorg senyap.
jangan menganggu orang lain dengan tangisan.
ketawa aku boleh terima.
:)

bagi aku bintang yang dapat aku beri half from 5.
kejam betul.


sekian.

diam!

.:END:.

~rindu Mya~

4 kOmentar:

Rinah said...

ehhh.. sikit juga ko bg bintang.. kedekut :P
best bha tue.. c Jacob nda sdh forever alone.. hehehe

~miszirdawaty~ said...

Rinah: kejam kan. haha! ntah kenapa xdpt maw terima tu cerita. uwaaa.

Uchi kay-f @hmad said...

huh x minat citer ni !!!

~miszirdawaty~ said...

encek kf: ntah kenapa saya terjebak crita ni. haha!

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey