Tuesday, December 25, 2012

~D'Kayangan Steamboat~

tempat steamboat yang dikunjungi gara-gara menonton JJCM.
sebenarnya kami menyambut hari lahir Fathin.
iaitu hampir 2minggu yang lalu. 
sangat tiada masa update belog.
konon.

D'Kayangan Steamboat.
berhadapan dengan Restoran Tupai-Tupai.
Jalan Lompat Tinggi, Seksyen 13, Shah Alam.
Amat mudah mencarinya.
cari ja Sri Acapella Apartment.
mesti jumpa.

terdapat banyak pilihan.
seafood.
kupang atau lala.
isi ikan.
udang.
tapi tiada ketam.
aku faham, sini mahal.

bebola yang banyak.
ayam.

part paling aku suka Ice Cream.
aku memang gila ais krim.
enam kali kaut 3 scoop.
itulah sebabnya lemak terkumpul bertambah.
haha.

dan ayat adik aku, sedap sedikit dari satu tempat itu.
lupa namanya.

harga pun murah.
hanya RM26 beserta tax.
free for birthday girl.
terima kasih owner!
:)

xbanyak picca aku ambil malam tu.
gara-gara membaca TL perlawanan Malaysia vs Thailand.
yang akhirnya Malaysia kalah.
-_-




sekian.

diam!

.:END:.

~ehem~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey