Wednesday, January 16, 2013

~15012013~

hakikat aku tertinggal jauh kebelakang tidak dapat disangkal lagi.
dari semua segi.
senaraikan apa sahaja, memang aku di belakang.

setiap kali aku mesti akan tersenyum bila orang menyoal tentang apa jua berkaitan dengan aku.
walaupun sebenarnya, hanya aku yang tahu.

mungkin teguran tu ada benarnya.
tapi, usaha yang aku lakukan xpernah diambil kira.
aku masih lagi dipandang seperti sambil lewa.
mungkin aku xbersungguh.
terlalu menikmati hidup.

aku xpernah memilih.
semuanya aku cuba, tapi tidak berjaya.
seringkali aku dengar, belum tiba masanya lagi.
mungkin aku tidak bersyukur.
ampunkan kekhilafan ku ya Allah.
aku sentiasa bersyukur dengan nikmat yang telah Kau berikan.

mungkin jalan yang aku pilih pada mulanya sudah salah.
dan aku masih memilih jalan itu.
dan aku telah berusaha untuk berpatah balik, namun gagal.
kejayaan itu masih bukan milik aku.

aku perlu lebih kekuatan dan kesabaran untuk mengharungi hari yang mendatang.
tabahkan hatiku dan berikan kesabaran kepada ku Ya Allah.
amin.

sekian.

diam!

.:END:.

~its hard to be me~

1 kOmentar:

Syizah Basri said...

andu.... is hard to be me??? sabar jak la... sumtime mmg kita rasa down sgt2 kan... back to basic jak.. ingat ALLAH... tau i selalu gak tegur u.. mybe dlm gurauan/serius... sbb, i syg u... syg sgt2...sorii... iluvU..

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey