Monday, January 21, 2013

~Aizat Burger Bakar~

review makanan oi!
macam review burger bakar sedunia pula.
haha.

Burger Bakar yang terpilih kali ni Aizat Burger Bakar.

malam tu aku mmg niat maw pg cari burger bakar.
hujan lebat dari tuaran ke kk.
membuatkan aku lapar.
time maw balik tuaran, aku ckp dengan kakak aku, singgah mcD lah, tapi aku mcm maw cari burger bakar d kf tu.
so, kami pun memulakan pencarian dengan mencari twitter sebab maw taw lokasi dorang.

twitter dorang @aizatrecipez.
aku baca lah twitter dorg. 
dia buka di rumah sebab kedai tengah renovate.
kalau xsilap, dekat riverside kedai dorang.
tepi jalan ja tu.
:)

dipendekkan cerita, di malam hari dan hujan yang lebat, aku suruh kakak aku msg dorg tny buka ka lagi.
bila kena balas buka, tanya direction pula.
dan sesat time mencari lorong.
boohoo!

malar sesat kalau dalam kingfisher bah.
fail GPS aku dalam kf.
haha.

dan setelah sampai baru mengada2 maw order.
disebabkan malam tu hanya tinggal patty daging dan ikan yg tinggal, kami pilih beef patty with special homemade sauce.
blackpepper sauce n mushroom sauce habis.
isk.

tapi, kami xmenunggu lama.
selepas 15minit, burger siap!
hooray!

harga burger ni RM8.
bagi aku berbaloi sebab patty besar!
cheese sedap.
kesimpulannya sedap lah.

dan equation aku ada peningkatan.
Aizat Burger Bakar = Rawang Burger Bakar.
or lebih sedap lagi!

maka,
Aizat Burger Bakar > Rawang Burger Bakar > Burger Bakar HS > Burger Bakar Kaw Kaw > Burger Bakar Tg Aru.

fuh.

dan ayat pak cik tu yang aku xboleh lupa, kalau makanan ni, banjir pun orang sanggup datang kan.
well said uncle!
sebab kalau hujan lebat, jauh mana pun, makanan sedap tu aku sanggup cari!
wehoo!

sila enjoy tengok picca burger ni.
yums.
boleh jadi dapur no 2.
:)


sekian.

diam!

.:END:.

~lahpar!~

2 kOmentar:

Syazni Rahim said...

sedap ke burger bakar ek? tak penah try hihi

~miszirdawaty~ said...

puan syazni: baru konon reply.
haha.
ok juga la rasanya. :)

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey