Sunday, January 20, 2013

~Burger Bakar Habiba Suites~

entri review makanan.
kalau kamu tidak mahu baca, sila tekan Alt Del.
:)

aku tidak galakkan kamu baca, sebab entri ini bosan.
tiada gambar yang banyak.
haha.

kali ni aku maw cerita tentang Burger Bakar.
dulu aku pernah review pasal Rawang Burger Bakar dan Burger Bakar Kaw Kaw.
eh.

gerai Burger Bakar Habiba Suites (Burger Bakar HS) ni terletak di hadapan Habiba Suites.
jalan ke Bukit Bendera tu.
ekceli, aku xnampak sangat jalan nya, sebab abg aku yg drive.
tapi mengikut pemahaman aku, memang jalan naik bukit tu.
waze ja kalau sesat oi!
haha.

eh, Habiba Suites di Sabah ya kawan2.
jangan cari di peta semenanjung Malaysia, xjumpa tu.
:)

ekceli, dorang ni ada twitter.
@BurgerBakarHS
aku xfollow dorang sebab xrasa maw follow.
*kejam*

yang seronoknya dengan mereka ni, kamu boleh order by call or sms or mention di twitter pon boleh.
tapi, pastikan jangan busuk hati xdatang ambil order pula.
xpun dorang boleh delivery.
aku xpasti berapa patty baru dorg antar.

time hari kejadian, kakak ipar aku yang order.
oh, dia peminat tegar burger bakar dorang ni.
senang dia cakap, order pakai sms seja.

harga pun murah.
single patty hanya RM5.

rasa?
Rawang Burger Bakar lebih sedap dari Burger Bakar HS tapi lebih baik dari Burger Bakar Kaw Kaw.
dan adik aku cakap, Burger Bakar HS lebih baik dari Burger Bakar Tg Aru Plaza.
eh, aku belum rasa burger bakar Tg Aru dan adik aku membangkang utk aku pergi sana.
dia cakap, mahal dan sumpah xsedap.
dan aku percaya.
haha.

so, equation yang kita dapat buat adalah seperti di bawah.
Rawang Burger Bakar > Burger Bakar HS > Burger Bakar Kaw Kaw > Burger Bakar Tg Aru

sebagai penutup kata, tengoklah picca yang hanya ada satu.
aku xsempat ambil picca banyak2 sebab kami drive thru.
:)


sekian.

diam!

.:END:.

~done!~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey