Friday, January 4, 2013

~D'One Steak~

entri ini tentang tempat makan.

kalau kamu pernah terbaca entri pertemuan semula GBS, kamu boleh perasan tempat pertemuan itu adalah seperti tajuk entri ini.
kedai yang sama aku kunjungi.
tapi, terletak di kawasan yang berlainan.

aku pergi cawangan D'One Steak yg berada di Seksyen 7 Shah Alam.
di Jalan Kristal.
sebaris dengan Restoran Hakim baru.
dan bersebelahan dengan restoran D'Hati.

restoran ni kami kunjungi sebelum menyambut detik ulangtahun adik aku yg ke22.
sebenarnya mahu buat suprise di sini.
tapi, lilin xjumpa.
dan kisah seterusnya akan aku kongsikan di entri yg lain.
:)

berbalik kepada restoran ini.
servis memang laju.
si pengambil order yg hensem *batuk* mengambil order dengan pantas.
si tukang masak yg xnmpk muka, menyediakan food dengan laju, less than 20mins siap suda.
unfortunately, mushroom soup aku tiada.
ngam2 habis si pengambil order berkata.
eh.

meja dan kerusi berada dalam keadaan yang bersih.
persekitaran restoran yg bersih.
tidak menyakitkan mata.
dan wifi free.
haha.

menu pilihan malam itu.
spaghetti bolognaise.
mixed steak.
chicken chop.
kelapa laut.
ice lemon tea.
mango juice.

rasa makanannya memang marvellous.
spaghetti itu mmg sedap berbanding spaghetti di Pizza Hut Seksyen 7.
agak mengecewakan sedikit air kelapalaut tu xberapa sama dgn branch Bangi.
walaubagaimanapun, kesemua food sedap!
memang berbaloi.
harga murah.
:)

di bawah ni picca food.
sila jangan terliur.






sekian.

diam!

.:END:.

~ehem!~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey