Saturday, January 19, 2013

~Restoran Le Lac~

restoran ni terletak di seksyen 13 shah alam.
berhadapan Restoran Orkid.
bertentangan dengan kedai Lessa formula.
berhampiran dengan Shine Shine.

restoran ini berkonsepkan kelab.
eh, bukan kelab malam.
cuma ada live band dan orang menyanyi.
ada shisha.
ada burger bakar.

mengikut senarai menu banyak yang ditawarkan.
oleh kerana before keluar aku suda makan megi, aku pun maw order light food.
minta roti bakar, tiada.
minta kerang bakar, tiada.
last2 minta mee hailam ayam.
dan bf adik aku minta tom yam campur.

di bawah adalah picca food kami.



komen.
portion sedikit dengan harga yang agak mahal.
kalau lapar mesti rasa food ni sedap, but not for me.
xsedap pun.

minuman pula, aku kecewa xda star fruit.
terpaksa order jus epal.
nasib baik sedap.

servis agak cepat.
walaupun sorang pelayan tu macam blur bila hantar order.
kami assume dia baru kerja.
haha.

meja pun berada dalam keadaan agak bersih.
cuma kerusi yang agak kotor.
lantai?
aku senyum seja.

suasana yg ada live band tu aku suka.
tapi jangan bai mak cik poyo tu menyanyi boleh?
xboleh terima gaya orang gitu.

overall restoran ni ok lah.
:)

sekian.

diam!

.END:.

~bising~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey