Monday, January 12, 2015

~ 2015 ~

entri pertama di tahun baru!
dan setelah sekian lama mensenyapkan diri!
aku banyak merepek di media sosial yang lain.
agak2 kalau kamu stalker terhebat, carilah aku di mana.
dan aku kagum, sebab followers bertambah walaupun aku senyap.
haha.

oh, sekarang aku lebih suka kata ganti diri ai sebab macam less kasar.
poyo.

sebenarnya, aku mau tulis pasal hidup.
pasal dunia.
pasal movie.
pasal semua yang berlaku.

update on myself.
ai belum kahwin, belum tunang, belum ada bf.
ai belum habis belajar.
ai masih menghabiskan beras di rumah.
ai belum ada kerja tetap.
dan tiada kemajuan dalam hidup.
such a loser if u think that way.
tapi, ai gembira.
sebab orang sekeliling still support what i do, what i think, and what i say.
:)

oleh itu, di harapkan tahun ni ai lebih rajin update blog.

sekian.

diam!

.:END:.

~hai new friends!~ 

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey