Thursday, April 23, 2015

~ 23042015 ~

Assalamualaikum. 

Hari ni birthday boyfriend yang paling di sayang. 
Happy birthday Muadz Khuzairi! 
damoi lebiu so much. 
jadi adik dan abang yang baik, hensem dan sado. 
jangan cengeng betul. 
jadi kawan gaduh damoi yang paling best. 
jangan hisap botol susu seja. 
jadi anak yang pintar dan bijak. 
jangan nakal betul, kalau X, damoi tunjuk gigi. 
Haha. 

sudah hari kelapan dan rasa sakit gigi tu semakin tiada. 
aku boleh la telan roti dan biskut. 
tapi mesti sangkut dekat bracket. 

dan semalam sebab terlampau lapar, aku try makan megi. 
walaupun sudah berjanji pada diri tamau makan megi, tapi sebab lapar betul, makan juga lah. 
elok aku rendam megi, makan separuh jalan, megi tumpah. 
sedih tu xboleh describe. 
padahal boleh buat yang baru. 
merajuk dengan diri sendiri. 
lepas tu tidur sampai pagi. 
masalah seorang putri. 
kah kah kah. 

sebenarnya aku kena buat proposal. 
entah kenapa gatal mau buat survey. 
mau buat lab x yakin. 
dan sampai sekarang proposal x siap lagi. 
sedih. 
mungkin perlu tengok movie. 
baru otak berfungsi dengan baik. 
-_-

dan sebenarnya sekarang aku tengah cuba tulis proposal tu lagi. 
mungkin lapar. 
mungkin malas. 
tiada penambahan perkataan pada dokumen. 
kalau begini tahap malas, mmg sampai ke sudah x siap apa2.

itu saja lah cerita untuk hari ni. 
dan aku mau minimize social network ni. 
kalau agak2 x jumpa blog ni,  tau juga sudah sebab nya kan. 
:) 

sekian. 

diam! 

~kalau terpaksa, jangan cuba~


0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey