Thursday, May 21, 2015

~ 21052015 ~

sebenarnya aku mau tulis review pasal pitch perfect.
tapi macam dapat writers block.
terus x tau mau tulis apa pasal movie tu.

that movie as usual full of singing and dancing.
suara dorg memang sangat merdu.
cuma sedikit konflik pada pertengahan cerita yang dapat diatasi dengan baik.

and some good things that can be learned is don't lie to your best friends.
x kira la dgn sorg ja or whole group.
team work sgt penting untuk memastikan sesuatu benda berjaya.
and ilham boleh diperolehi if kamu bersikap lebih terbuka.

if kamu mau tengok ni di cinema, aku suggest pergi ja lah.
x rugi bayar tix for this movie.
and for the star, ill give 4 over 5.
macam lebih2 pula.
because, its worth the money.

as for my braces.
nothing interesting happen.
ada gigi yang hampir align.
and sakit sebab gigi bergerak tu terasa utk few times.
but, rasa sakit tu sekejap ja.

dan masih juga aku control makan.
taboleh makan benda yang keras.
dan aku sgt memilih food.
plus, craving for something sweet.
mungkin sebab stress kena siapkan proposal.
alasan.
haha.

so, aku berhenti setakat ini.
if ada benda menarik, ill share with all of you.
till then.

sekian!

.:END:.

~ love is in the air~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey