Friday, March 26, 2010

~sinariO cafe 2~

setiap Org yg duduk kt area kOta kinabalu, esp likas, alamesra, kingfisher n etc kOnpOm taw tpt nih.
haha.

ketika melihat bunting pakej lunch mereka, aku sgt terGODA.
tetapi, iklan mmg suka menipu.
apa yg aku dapat tidak la sehebat yg di dalam gambar itu.

mmg harga nya murah, rm5.
tapi, if kualiti tidak dijaga xpatOt juga.

aku minta set nasi ikan 3rasa kOt.
fOod tuh sejOk.
kalo iya pOn pegi la heat kan skjp. apala.
nasi nya keras, dia bg aku bhgian plng bwh dlm periuk nasi.
ikan dia teda pOn terasa 3 RASA itu.
cOke tuh cup yg plng kecik.
mybe mo reduce cOst kan.
tapi, aku rasa cOke bercampur air.
apakah.

then, aku ada mintak rOti bakar.
fuh!
igtkan sesedap yg aku buat.
tapi, anda sindri la pikir.

malas mO kutuk2 lebih2.
nanti ada plak grOup 'i hate miszirdawaty bLog'
kena fLag ka.
hapa ka.

tapi, if rasa betOl2 kaya.
pegi la makan kat sinario cafe nih.
makanan sumpah semua mahal2.

sekian.

diam!

.:END:.

~aku masih mencari tpt makan sedap~


4 kOmentar:

Nurul Aima Hj Kaim said...

sinario cafe 2 aku blum perna pegi lagi...namau pegila kalu bgtu..sinario 1st tu yg d kg air sana bah kan..? eh kg air ka bandaran..

ainShahajar said...

BBB sedap ape


opss.. salah2

~FaNieKa~ said...

aku tau tuh tempat
bek ko kestau bapa ak psl komen ko nih
sbb nih kedai tmpt bapaku antr mee
biar bapaku tlg soundkan ckit
kuang3.........

nnti i balik kita makan sdap2 d anjung selera keh
ada tmpt mkn ak slalu mkn d sana..

~miszirdawaty~ said...

k.aima: cni alamesra. dkt dgn nasi ayam antarabangsa. yg 1st xpsti mn. hak2.

ain: nk kne sepak?

fanie: cuba kO kestaw bapa mu.
gilak sombong pelayan dia.
benci!

ok!
kedai atap oren~

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey