Saturday, April 10, 2010

~Likas highway cOrner~

likas highway cOrner.
terletak di anjung selera.
likas.
kedai makan bertemakan hijau pucuk pisang.

kebiasaannya, kami akan makan di kedai cik oren.
tapi, hari ini ibu mengandung membuat keputusan utk mencuba kedai ini.
[nyOrok sket takOt cik oren nmpk. haha!]

impresi p1: kedai ini oklah.
ke2: sedap kah mknn nya.
ke3: mak cik nih xdgr ka apa aku order.
ke4: meja gOyang! sgt tidak suka.

hakikat p1: makanannya boleh dimakan tetapi tidak terlalu sedap.
ke2: nasi sgt bnyk. aku tidak abeh nasi itu.
ke3: harga makanan murah.
ke4: meja tetaplah melekit. haih.

utk makluman semua, paprik di sabah bewarna seperti ladna di semenanjung.
kebanyakkan restoran mengekalkan warna yg sama.
huhu.
sgt rindukan warna merah paprik itu.

sila tgk pic di bawah.
muka aku yg comel+cantek tiada.
aku pgg camera.
tiada sepa mau amek pic aku.
haih.






sekian.

diam!

.:END:.

~aku mahu diet~

5 kOmentar:

hasni said...

put
ko memang la bagus kan
review pasal kedai makan kat kk
ada satu blog tu kan
dia ckp
makanan kat kk memang xsedap
apakah??
bakso sedap pa
haha
wei
wat la reunion 6b bulan 5
aku bulan 6 nk kena balik sini

~miszirdawaty~ said...

hasni: kita mesti bangga dgn produk sbh. hik2.

apa blog th? ak mo tgk mn dia mkn. huhu.

6bulan5? boleh2. kmu semua kena sedia hadiah!
haha~

Nurul Aima Hj Kaim said...

ya pu3 p cek apa yg dia makan....dia MESTI jadi mcm c pu3 buat review 1 sabah..baru ble buat rumusan psl makanan sabah..apa pun cik pu3 sila teruskan usaha anda..sebab saya suka membaca..SAVE MASA..sbb kalau review nda bgs nda payah pegi..kalau sedap MESTI PEGI..kita share-share link pasal makan ya dik...ketara la bah kuat makan T__T

~FaNieKa~ said...

oit makcik
nih kedai yg ak mo ajak ko tuh
tp ak slalu kalo dtg sini ..aku request boss dia yg msk
sbb ini kedai kwn bapa ak...so sesuka ht je ak wat
miahahaha

Myn ♥ Zugha said...

mati2 aku ingat ko nk tunjuk corner kt highway likas tu, ingatkn ctu tmpat corner baring macm f1, kdai makn rupanya, hahahha!

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey