Thursday, May 6, 2010

~wish list~

rindukan sambutan bersama rakan2 dulu.
sumpah rindu korg!

tahun nih xdapat sambut sama2.
aku jauh.
kOrg jauh.
oleh itu, aku senaraikan wish2 aku yg belom tercapai.
harap2 korg tunaikan tuk aku.
haha.

ucapan macam mintak subsidi dari wakil rakyat.
haih.

sila tengok wish aku d bwh:

  1. mahukan bOipren.
  2. mahukan iphOne. [kOpak bakal bf aku nh]
  3. mahukan laptOp baru.
  4. mahukan anak buah baru lahir hari ini.
  5. mahukan research ini berjaya.
  6. mahu kereta baru. [kOnpemlah xdpt. demand nih]
  7. mahu pegi sJung jumpa kawan2.
  8. plng penting, mahu family aku happy n slalo bersama.

penat pulak list2 nih.
bagi la apa2 pOn.
taun lepas dapat hadiah dr encek kf.
haha.
taun nih???
lalala.

sekian.

diam!

.:END:.

~kOnpem xtecapailah wishlist nih~

0 kOmentar:

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey