Monday, May 21, 2012

~200512~

cara untuk membangunkan aku ialah telefon aku berkali2.
dan kamu akan disumpah banyak kali.
nasib tiada orang buat.
haha.

eh, tapi cara anak buah aku kasi bangun lain sikit.
dia masuk bilik, panggil aunty amoi!!!!
then, aku pun cakap, sana tab.
dia teriak lagi, tidak maw tu, bangun makan.
then, aku tutup telinga dengan bantal.
dia naik atas katil, cakap sebelah telinga.
sumpah terus bangun.
:)

itu bukan apa yg aku maw cerita.
cerita kita hari ni, aku berjaya pergi Kedai Kopi Wan Wan.
yahoo!
setelah sekian lama mengidam tom yam isi ikan, aku berjaya makan.
nyummeh oi!
macam maw tambah, tapi xboleh sebab kejar masa.

lepas tu, kami berjaya pergi ke Karnival Sains dan Inovasi di KDCA Penampang.
enjoy oh.
aku berjaya menjawab soalan di 1 booth sahaja iaitu booth Jabatan Kimia Sabah.
soalan senang dan dapat klip kertas comel.
ekceli banyak booth di situ, science related contohnya, petrosains, lembaga koko, jabatan meteorologi, biotech corp dan banyak lagi.
dan aku macam nampak senior kat Amin dulu kat booth nano something.
ah, lupa nama kompeni.
haha.
apa2 pon, enjoy karnival ni sebab aku suka.
:)

seterusnya, kami berjaya pergi ke Beaufort lagi pada kali ini dengan menaiki train.
seronok sebab cuaca mendung dan keadaan di dalam train bukanlah seperti first time naik hari tu.
angin lebih banyak menyenangkan aku.
tapi, orang yg duduk di sebelah sangat merimaskan.
aku assume dia pak cik yang kalah bertanding time pilihanraya lepas dan terus dapat parkison serta sakit mental.
penat oh layan dia merepek.
dan pengalaman baru juga, train langgar kereta.
mmg bukan salah train tu.
yg bijak sangat letak kereta tgh2 landasan apadahal.
nasib tiada kemalangan nyawa dan perjalanan kami diteruskan.

ekceli aku maw upload picca.
tapi line lembap.
nanti aku upload.
aku taw bosan baca blog yg hanya ada tulisan.
ish.

sekian.

diam!

.:END:.

~tiada line oi!~

2 kOmentar:

farhana said...

nak tgk gambar tom yam isi ikan. konpem terliur :P

~miszirdawaty~ said...

haha~ later i'll share ok? :)

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey